nytt liv o ny blogg o ska blogga bättre nu

Hej hej!!

nu va det ett tag sen och jag har skaffat en ny blogg tänkte bättra mig nu med skrivande,
hoppas de går iaf=)

Jag har börjat plugga igen efter en helsommar i hemtjänsten i granö och en lite del på almagården i vindeln=) haft en underbar sommar =)
har hyrt den fina fina hästen Dexter


Har även hunnit tävlat på vår hemma tävling i vindeln=)


åkte även av på tävlingen =(

Har även blivit Faster till en söt liten William=) som föddes den 6/7-2011 =)

och nu i höst o 3 år framöver så kommer jag att plugga studie och yrkesvägledare =) kommer bli spännande =) det är roligt och intressant =) bra klass har man hamnat i oxå=)

det jag kommer att skriva om i bloggen, det är skolan, fritiden, träningen, ridninge, och de ni vill att jag ska skriva om =) det är bara och fråga på så svarar jag på de =)
ska försöka lägga in bilder nästan varje dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0