Ny dag o hoppträning=)

Hej=)

Idag så vaknade jag kl 7 såg lite på gårdagens efterlyst då jag inte hann se den igår kväll.. sen vart det lite frukost och sen vart det att skriva klart uppgiften som vi har haft som ska lämna in idag och nu har jag gjort det, snart blir det väl att plugga lite psykologi om jag inte far till vindeln och stallet ist men måste iaf läsa lite då i har tenta i psykologi på måndag..

Idag blir det iaf lite plugg och så blir det hoppträning för Lena Kamensky idag och imorgon =) ska hoppa stora fina kapten=) bild kommer senare på han=) och så blir det att plugga lite mindre roligt men ett måste.. och så ska jag sova hos bästa familjen Fröberg ikväll då det är lite  långt att fara till stan för o sova där då jag ska hoppträna imörra oxå =) kommer bli kul=)

imorgon blir de först lite plugg o hoppträning o sen blire att gå på bio med fina frida=)
ne nu blire att plugga lite till=)

Saknaden är stor nu när du inte finns mer..
men du kommer alltid att finnas i mitt liv.
Tjalle 1987-2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0