=)

Hej =)

det känns bra mkt bättre nu när man har skrivit av sig lite igår kväll om att jag har dyspraxi =) och om mobbningen jag har varit med om..
om ni har några frågor eller förslag på vad man ska skriva om så är de bara o ställa dem =)
igår kväll hade man ganska många läsare=) vad kul hoppas att de blir mer av sånt =)
kommer nå skriva mer om de blir mer läsare och om ni börjar kommentera lite vore kul oxå
fast jag skriver mest för min egna skull

jag har nästan trott i flera dagar att snön skull försvinna men nu kom den tillbaka igen =)
åhh va mysigt hoppas att snön kommer ner till södra sverige igen snart=)


far neröver över julen då jag kommer ifrån lkpg från börjarn åker ner på tisdag förmiddag me flyget och kommer tillbaka upp hit tidigt annandag jul morgonen då jag jobbar kväll på annandagen..

vad ska ni göra för något i jul?

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0